ᴛᴀᴋ ᴄᴜᴋᴜᴘ ʜᴀɴʏᴀ ᴅɪʟᴀʏᴀɴɪ 2 ᴋᴀʟɪ ꜱᴇʜᴀʀɪ, ɪꜱᴛᴇʀɪ ʀᴀᴄᴜɴ ꜱᴜᴀᴍɪɴʏᴀ, ᴀʟ-ꜰᴀᴛɪʜᴀʜ

Hubungan intim menjadi “rempah penyedap wajib” dalam pernikahan. Tapi tidak bagi kehidupan rumah tangga Donwori –bukan nama sebenarnya. Hubungan intim berubah menjadi mala petaka dalam hidup lelaki 43 tahun ini.

Bahkan lelaki yang sudah menikah selama 10 tahun itu merasa frust gara-gara “nafkah batin”. Si istri, Sephia –bukan nama sebenarnya– yann hipers3ks, membuat Donwori tak sanggup lagi melayani.

Terlebih jika tak di puaskan, si istri yang berusia 38 tahun itu kerap mengugut suami. Donwori akan diberikan racun.

Donwori mengaku, bangga dan bahagia karana tahu “aktif” ditempatkan. Tapi lama-kelamaan ia mulai “Susah” untuk menuruti hawa nafsu si isteri.

“Isteri setiap hari meminta sampai 10 kali, dia gembira, tapi geram betul aku,” kata Donwori di luar kawasan perbicaraan perceraiannya di Mahkamah Agama (PA), Kelas 1A Surabaya.

wori mengaku ingin mencari isteri yang mahu s3ksnya normal-normal sajaja. “Saya mulai sedar, kalau isteri itu hipers3ks. Memang kan lelaki yang mahukan,

ini terbalik aku seperti diperk0sa pagi, siang, malam, dengan isteri. Jika siang, aku tidak bekerja, kerja waktu siang hanya angkat-angkat barang,” kata Donwori.

Untuk melayani berbicara, Donwori sebenarnya sudah sering disuruh minum ubat penguat hingga pelbagai ramuan semulajadi. Beberapa kali berhasil, namun beberapa kali gagal, sering kali terifek sampai jantung berdegup dengan cepat. – Hmetro blog