Abang Ini Dedah Cerlta Sebenar Lepas Ramai K3cam Dla Tak Bagi Bekas Isteri Peluk Anak

Dalam satu ke dua hari ini tular satu potongan video di media sosial yang menjadi perhatian ramai apabila seorang wanita kelihatan ingin memeluk anaknya selepas 3 tahun tidak dapat bertemu.

Gara-gara dari rakaman itu, ia telah menarik perhatian ramai kerana kelihatan seperti anaknya itu tidak mahu memeluk maknya.

Dan kerana video tersebut, ramai telah membuat andaian mengatakan wanita itu berlaku c.urang terhadap bekas suaminya.

Ibu nak peluk sekejap

Setelah hampir 3 thn x dpt jumpa anak2, jgnkan jumpa nk call atau whatsapp pun x boleh….hari ni dpt m.ahkamah minta keterangan anak2.

Dpt la tgk anak2, nk pegang peluk sekejap pun x boleh. Allahhu. megahnye kau, belagaknye kau dgn kuasa duit kau, hari ni kau beli u.ndang2 hari ni kau masih menang, kau masih berjaya dgn men.indas org…. insyaallah..Allah maha adil, Allah tahu segala yg berlaku

Isteri Beritahu Cerita Sebenar

Lihat dan fikirkan mcm mana keadaan anak saya bila dipaksa minum r.acun hanya kerana bapaknye nak paksa saya blk utk jadi isteri dia….sebab tu lah anak2 terlalu t.akut pada bapaknye, sampai nk tgk saya pun t.akut.

Ramai yg nak tahu kan….ramai yg ckp anak pun nampak mcm tak suka ibu, anak pun xnk peluk ibu mesti ibu j.ahat.

Ini k.es pada 2017 waktu ni pada saya lari balik ke kampung sebab pada mlm sebelum ni bapaknye blk dlm keadaan m.abuk kejut saya bgn tidur dan pecahkan semua brg dalam rumah hanya disebabkan saya x isi air dalam peti sejuk.

Dan satu lagi sebab bercerai bukan sbb saya c.urang tapi saya yg mohon fasakh dan mahkamah jatuhkan talak.

Pasal hak jagaan anak2 bukan m.ahkamah serahkan pada bapaknye…tapi saya yg setuju utk serahkan hak jagaan pada bapaknye sbb x tahan dengan gang.guan dari bekas suami bila anak2 berada dlm jagaan saya.

Panjang cerita sebenarnya tapi saya org biasa2 yg x pandai utk bela diri dan xde duit utk lantik lawyer dalam k.es saya.

Ini keja.dian pada 2019 dia cakap m.ahkamah dan polis x boleh buat apa2. Dah hampir 40 report polis dibuat, dan dia dah berkali2 dit.ahan dan dijamin…bila bebas dari p.enjara dia terus meny.eksa saya dan anak2.

Saya mohon bercerai cara fasakh di mahkamah dan mahkamah jatuhkan yg talak bukan kerana saya c.urang mcm yg netizen anggap.

Bekas Suami Pula Tampil

Setelah t.eruk dik.ecam dan dis.erang netizen, beliau akhirnya memuat naik sebuah kenyataan bagi menjelaskan situasi yang berlaku.

Selepas kenyataan yang dibuat oleh wanita terbabit, maka netizen mula meny.erang bekas suami wanita tersebut kerana dikatakan tidak bertanggungjawab dan pelbagai lagi.

Oleh kerana tidak tahan dengan d.akwaan netizen dan kenyataan bekas isteri beliau sendiri tampil untuk menjelaskan i.su yang sedang hangat diperkatakan.

Menurut beliau, apa yang diceritakan oleh bekas isteri adalah f.itnah semata-mata. Beliau mempunyai bukti kec.urangan bekas isterinya.

Ini antara yang dikongsi oleh beliau melalui facebook

Menurutnya, itu perbualan anaknya yang cuba untuk memujuk ibunya pulang dek kerana ibunya keluar bersama kekasihnya. Menurutnya juga, anak2 ditinggalkan bersendirian 3 beradik.

Beliau berkata lagi, beliau sendiri yang men.angkap wanita terbabit bersama dengan sepupunya.


Laporan polis juga ada dibuat oleh pihak bekas suami dan laporan pada pihak JKM dibuat gara-gara wanita terbabit meninggalkan anak2 bersendirian.

Artikel ini juga diterbitkan atas dasar untuk memperjelaskan bagi pihak lelaki kerana t.eruk dik.ecam dan dipers.alahkan. Semoga perg.aduhan ini dapat berakhir dengan kedamaian demi anak-anak.

Kredit : APKS/FB