DIKHAB4RKAN ALMARHUM AYAHANDA TERC1NTA HABIB ALI ZAINAL ABIDIN MEN1NGG4L DUNI4..AL-FATIHAH

DIKHAB4RKAN ALMARHUM AYAHANDA TERC1NTA HABIB ALI ZAINAL ABIDIN MEN1NGG4L DUNI4..AL-FATIHAH

Terharu seb4k sangat rasa. Ya Allah macam mimpi dapat ziarah Guru yang teramat mulia Syeikh Habib Ali Zainal Abidin. Masa saya tengah bersedih beliau call saya,

dan beri kata semangat yang asbabnya Allah beri kekuatan. Sifat dan layanannya terasa seperti keluarga dekat. Sayang dan terlalu hormat padanya.

Dijamu makan bersama. Pohon doa dan nasihat. Habib Ali pesan buat kerja ini setiap hari betapa Nabi saw gembira. Walau ujian besar dan penat sangat.

Tapi melihat hasilnya. Anak terbiar dapat disekolahkan dan dididik. Dapat melihat senyuman orang lain. Melihat kerja dan tanggungjawab lebih besar dan terus jangan berhenti.

Terasa rapat sangat dengan beliau. 2jam bersama dapat banyak ilmu dan sirah Nabi saw. Saat bersama Habib Ali terasa rindu pada Nabi saw dan keluarga Nabi saw. Ya Allah satu hari nanti temukanlah kami dengan Nabi saw,keluarga Nabi saw dan Para Sahabatnya

Almarhum ayahanda tercinta Habib Ali Zainal Abidin baru mninggal dunia. Semoga Allah hadiahkan Syurga Firdaus buat ayahanda beliau.

Dan terus beri kekuatan pada Habib Ali Zainal Abidin sentiasa sihat dipanjangkan usia dan keberkatan untuk terus membimbing ummah.

Sumber: videov1ral Via Detikkiniviral via mediaportal.com.my

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih