Gara-gara Menghin𝚊 Tenter𝚊 lndonesi𝚊, Lel𝚊ki Terpaksa Buat Permohonan Maaf Dengan Muk𝚊 Bengk𝚊k-bengk𝚊k

Dipercayai telah mencabar dan menghina Tentera Nasional Indonesia (TNI), seorang lelaki dengan wajahnya yang teruk dipukul telah membuat permohonan maaf menerusi satu video yang tular di media sosial.

Video tersebut telah dimuatnaik oleh seorang pengguna Twitter pada Rabu lalu.

“Menghina dan mencabar TNI, akhirnya dia meminta maaf dengan mengenakan ‘make up‘ yang hebat,” tulis pengguna twitter tersebut.

Menerusi video itu, dapat dilihat bahawa wajah lelaki itu seperti dipukul dan dia menyatakan permohonan maaf dan mengakui sangat menyesal kerana memuatnaik hantaran yang mencabar pegawai TNI.

“Saya sangat menyesal kerana telah memuatnaik hantaran tersebut di media sosial.

“Saya mengakui bahawa kesalahan ini menimbulkan keresahan terutama bagi pegawai-pegawai TNI di seluruh Indonesia, oleh itu, saya meminta maaf kepada TNI atas tindakan tidak menyenangkan yang telah saya lakukan,” katanya.

Dia juga berjanji tidak akan mengulangi perbuatan tersebut dan akan menghormati pegawai TNI.

Sumber: Portal Islamik

Pihak Portal Islamik tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Oscar’s Oasis Ya.

Jemput join group ni, sama2 kita berkongsi info islamik. inshaAllah bermanfaat disana. terima kasih atas kerja sama anda semua.
Nak Join –> Klik Disini

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: