“Hendak Sangat Ke Jadi 0KU?!”-Ras Adiba Mengmuk! ‘Bikers’ Wanita Pers3nda Golong4n 0KU

Senator dan bekas personaliti televisyen terkenal, Datuk Ras Adiba Radzi meluahkan rasa ber4ng terhadap vido yang tular di media sosial,

memperlihatkan dua orang wanita yang berkelakuan seperti mempersndakan Orang Kelalnan Upaya (0ku) ketika masuk ke dalam tandas untuk golongan tersebut.

“Korang Ni Dah Kenapa?-Ras Adiba

Menerusi posting di Instagram, Ras Adiba mempersoalkan tindakan individu-individu tersebut yang disifatkannya seperti tidak mempunyai rasa empati dan merendahkan golongan 0ku sehingga sanggup melakukan tindakan sedemikian.

“Lepas satu-satu. Korang ni dah kenapa? Hendak sangat ke jadi 0ku?!

“Apa kamu ingat kami ini tiada perasaan sehingga kau rasa ada hak untuk persndakan kami?”- tegas Ras Adiba

Teruk Dlkecam Netizen

Susulan itu, dua individu wanita yang lengkap berpakaian seperti penunggang basikal tervk dlkecam di media sosial berikutan tindakan mereka yang dianggap sebagai melampau.


Tidak kurang dengan itu, terdapat netizen yang tampil mendedahkan nombor telefon dan laman Instagram salah seorang individu terbabit kepada umum.


Mohon Maaf Persnda Golongan 0ku

Tidak lama kemudian, salah seorang individu tersebut yang dikenali sebagai eyla_sn tampil memohon maaf secara terbuka di Instagram miliknya setelah mendapat kec4man daripada orang ramai.

“Assalamualaikum..saya memohon maaf atas khilaf yang video tersebar..saya mohon maaf sekorang ada pihak yang tersasa..tiada niat apa-apa..mgnhlna jauh sekali..

dengan ini saya memohon maaf kepada semua.. yang buruk datang dari saya..yang baik datang dari Allah Taala..”-Tulis eyla_sn di Instagram

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Media Portal Press

Sumber : https://murai.my/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri