Penyanyi ‘Makhluk Tuhan Paling Se̷ks̷i’ Insaaf Setelah diberi hidayah oleh Allah S.W.T 2 tahun lalu

Penyanyi ‘Makhluk Tuhan Paling S3kksi’ Insaaf Setelah diberi hidayah oleh Allah S.W.T 2 tahun lalu

Kenal lagi Penyanyi lagu ‘Makhluk Tuhan Paling Sekk$i’? penyanyi Indonesia cantik bernama Mulan Jameela. Kalau dulu dia terkenal dengan imejnya yang s3kksi, tetapi kini tidak lagi.

Setelah diberi hidayah oleh Allah 2 tahun lalu, Mulan Jameela kini lebih selesa membuang semua pakaian sekksinya dan memilih persalinan yang lebih labuh menutupi aurat dan memenuhi ciri-ciri wanita Muslimah.

Setelah berhijrah juga, Mulan Jameela kini gemar berkongsi dakwahnya di media sosi4l kepada followernya yang kini berjumlah 1.1 juta. Rata-rata netizen turut memuji penampilan terkini Mulan Jameela yang lebih sopan dan santun berbanding sebelumnya.

Malah dia juga kelihatan sangat manis dan cantik dengan busana serta hijab labuh yang menutupi tubuhnya. Bukan itu sahaja, malah Isteri kesayangan kepada Ahmad Dhani ini juga turut lengkap mengenakan stoking bagi menutupi kakinya.

Biarpun mengenakan jubah dan hijab labuh, tetapi dengan sedikit sentuhan moden menjadikan busana digayakan lain dari kebiasaan.

Dia yang kini memberi sokongan padu pada suaminya, Ahmad Dhani yang kini dipenj4rakan selama 18 bulan di sebuah penj4ra selepas disabitkan kesalahan atas tuduhan menyebarkan kata-kata kebenc!an di laman sosial.

Seterusnya

Sumaber:imuslimnetwork.com via Portal Islamik

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)