Menol4k Ganjaran Duni4wi Sebaliknya Memilih Untuk Solat Dalam Hijr Ismail Setelah Terpilih Sebagai Pekerja Terbaik,Baca Kisahnya.

Kisah se0rang pemuda menjadi tular di lam4n Twitter apabila dipilih sebagai tukang cuci bulanan terbaik ketika melakukan kerja pemb3rsihan di sekitar kawasan Kaabah.

Menerusi sebuah p0sting, Kaykhusraw berk0ngsi sekeping gambar pemuda berasal dari Pakistan itu yang diberi peluang untuk bersolat di Hijr-Ismail sebagai ganj4ran pekerja terbaik.

He was from Pakistan. In the Kaaba, he was voted the most diligent cleaner of the month. They wanted to reward him money but he refused.

Instead, he said he wanted to pray in Hijr-Ismail. The doors were closed, Hijr-Ismail was assigned to him and this image transpired.

Pemuda berkenaan berh4srat bagi memasuki Hijr Ismail berbanding memilih w4ng tunai sebagai ganj4ran dan permintaannya itu ditun4ikan 0leh pihak pengurus4n Masjidil Har4m.

Bukan itu sahaja, pintu di kawasan Hijr Ismail juga ditutvp bagi membolehkan pemuda itu menunaikan ibadah dengan bersendirian.

Sumber: Karteldakwah