( Vide0)Remaja mohon maaf, cuba cvri tabung m4sjid sebab nak beli ubat atuk s4kit

Sejak semalam, tular di media s0sial satu video seorang lelaki dibaringkan dan dimandikan seperti j3maah oleh beberapa individu seakan jemaah masjid.

Menerusi video yang dimuat naik oleh @jllmisai, lelaki tersebut didakwa mencvri tabung masjid dan tertangkap sebelum dibaringkan.

Rakaman Video ada di Bawah Sekali

Ramai Tak Puas H4ti Jemaah Mandikan Pemuda Sperti Jn4zah Krn P3cahkan Tabung M4sjid Katanya MemalukanRamai

Dalam keadaan p4nik, lelaki berkenaan terlihat cuba bangun dan m3larikan diri namun imam yang berada di situ menyiramnya dengan air.

Ada yang meny0kong tindakan tersebut namun ada juga mempertik4ikan mengapa tidak dilaporkan kepada pihak berkuasa memandangkan perlakuan lelaki itu adalah satu jn4yah.

sumber: potral islamik

Pihak Portal Islamik tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Oscar’s Oasis Ya.

Jemput join group ni, sama2 kita berkongsi info islamik. inshaAllah bermanfaat disana. terima kasih atas kerja sama anda semua.
Nak Join –> Klik Disini

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: