[VIDEO] Dikec4m Isu Kahwin Dengan Bekas Pelajar Sendiri, Sekali Cikgu Ini Tampil Buka Mulut

Sebelum ini, tular di TikTok mengenai seorang guru wanita berkahwin dengan bekas pelajarnya. Walaupun jarak umur berbeza 11 tahun namun ia bukan menjadi penghalang untuk pasangan merpati dua sejoli ini.

Bukan ajak pelajar berangan

Perkongsiannya sebelum ini mendapat pelbagai reaksi dan krit1kan daripada warganet. Ada juga di antara mereka yang mengatakan bahawa wanita berkenaan seolah-olah mengajak pelajar di luar sana untuk berangan berkahwin dengan guru.

Susulan daripada itu, Anies Hashim tampil memberi penjelasan bahawa tujuan dia memu4t naik video berkenaan adalah untuk berkongsi detik-detik bahagia bersama,

suaminya serta mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka yang mendoakannya serta keluarga.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Pertama sekali saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah memberi ucapan,

mendoakan saya dan juga keluarga saya. Saya doakan kembali buat anda semua sentiasa dalam lindungan dan kasih sayang Allah. InsyaAllah.

Saya ingin memberi respon sedikit berkenaan dengan komen seperti lepas ni makan ramai lagi yang berangan nak kahwin dengan cikgu. Isu berangan ni bukan dengan cikgu sahaja dengan artis pun boleh terjadi, dengan influencer, dengan model dengan pemimpin.

Walau bagaimanapun, guru tersebut menegaskan bahawa dia bukan mahu mengajak pelajar untuk berangan berkahwin dengan guru malah hanya meluahkan rasa keterujaan apabila rupa-rupanya jodohnya berdekatan dengannya.

Sebab saya cikgu, jadi orang akan tunding jari tu lebih. Saya sangat faham jadi saya tak kisah dengan komen. Lagi satu saya ingin tekankan saya tidak mengajak, d

ia cuma tulis kat situ garis masa yang Allah dah tentukan. Saya rasa sangat teruja. Saya rasa macam ‘ Ya Allah rupanya jodoh aku ada je dekat situ’.

Dan lagi satu bukan mudah seseorang itu nak pilih calon hidup. Saya pun bukan bercinta dengan suami saya tu sejak dia di sekolah dah 4 tahun. Itu pun kami tak berjumpa. Jadi saya pun tak tahu celah mana yang saya tunjuk contoh tak baik itu.

Namun begitu dengan rasa rendah hati, ibu kepada dua anak ini turut memohon maaf kepada sesetengah pihak yang kurang senang dengan video tersebut.

Video penuh :

‘Abaikan je’

Mnejengah ke ruangan komen, rata-rata warganet turut menyokong guru berkenaan kerana tiada isV yang perlu dibangkitkan kalau itu adalah jodohnya. Malah ada juga di antara mereka yang mendoakan agar rumah tangga mereka kekal hingga ke Syurga.

KOMEN NETIZEN :




Sumber : anieshashim

Kredit : OHBULAN

Pihak Portal Islamik tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Oscar’s Oasis Ya.

Jemput join group ni, sama2 kita berkongsi info islamik. inshaAllah bermanfaat disana. terima kasih atas kerja sama anda semua.
Nak Join –> Klik Disini

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: