(Video) Lucu, Reaksi ‘Gelab4h’ Pengantin Bila Atok Jadi Wali, Tersilap Nama Nak Nikahkan Cucu Kemb4r

(Video) Lucu, Reaksi ‘Gelab4h’ Pengantin Bila Atok Jadi Wali, Tersilap Nama Nak Nikahkan Cucu Kemb4r

Pasangan yang mendirikan rumah tangga pastinya mempunyai kenangan yang tak dapat dilupakan ketika hari bersejarah saat mereka disatukan. Ada yang s3dih dan lucu, tetapi momen itu lah yang menjadi kenangan sepanjang hayat.

Begitu juga yang dilalui oleh Amira Farra ketika majlis pernikahannya baru-baru ini. Gelagat lucu Amira ketika walinya tersal4h menyebut namanya di hadapan pengantin lelaki ternyata menggelikan hati ramai.

Menerusi video yang dimuat naik di Twitternya @efficiancee, datuk Amira yang berusia 84 tahun tidak menyebut namanya, sebaliknya nama kemb4rnya yang berada di sebelah ketika akad nikah berlangsung.

Video tersebut menjadi tular di laman Twitter sehingga mendapat hampir 300 ribu tontonan oleh warganet dalam tempoh beberapa jam dimuat naik. Memang spontan dan lucu!

Dah jadi kipas tangan aku

Bila wali kau umur 84, and kau pulak kembar nama dekat dekat. Ini lah jadinya. Dah jadi kipas dah tangan aku pic.twitter.com/mJmTOqqjun

— noyb (@efficiancee) January 14, 2021

Menurut Amira, datuknya tertukar nama mereka berdua iaitu Amira Farra dan kembarnya Amira Sarra kerana gem3ntar walaupun telah berlatih dengan lancar sebelum itu.

Rekasi suaminya yang kelihatan tenang seperti tiada apa yang berlaku turut menggelikan hati ramai.

Dah nak tergolek kat situ, nasib imam cakap sil4p

Seketul huruf je beza

Rata-rata warganet yang membanjiri ruangan komen mengakui terhibur melihat aksi panik pengantin perempuan sehingga ada di antaranya yang turut sama merasa cemas. Haha!

Aku yang berpeluh weh!

Lelaki nampak cool macam tak ada apa jadi

Cem4s betul, kalau aku dah melompat kat situ

Moga berkekalan hingga syurga

Sumber Twitter @efficiancee

Mohon Subscribe Channel Nasihat Ustaz, Semoga Ada Amalan Kita Untuk Hari Ini, Jom Buat Saham Untuk Akhirat