(Video) ‘Ya Allah Ksi4nnya..’Peminat S3dih Lihat TuIang BeIakang Zamani Kian MeIengkung.

Tahap k3sih4tan penyanyi legend, Zamani Slam sememangnya diketahui umum tldaklah seperti dahulu lagi. Dia juga tid4k merhsiakan tahap k3sihat4nnya dan ia terlihat melalui fizikalnya yang sedikit berubah.

Sebelum ini, Zamani pernah menjelaskan yang dia menghidapi masaIah tuIang belakang. Penyanyi lagu Gerimis Megundang itu juga tldak menaflkan penggunakan d3dah satu ketika dahulu memberi k3$an kepada penyaklt yang dihidapi kini.

Sdih tengok keadaan Zamani.

Namun begitu, menerusi perkongsian seorang pengguna TikT0k dikenali sebagai Anna Sofia, dia telah mem.uat naik satu rakaman video penampilan terkini penyanyi itu di satu majlis berbuka puasa.

Apa yang membuatkan ramai peminatnya sdih adalah k0ndisi struktur tuIang belakang Zamani yang semakin membengk0k.

Video:

Minta ma.af sebab dah tak macam dulu

Dalam pada itu, Anna Sofia juga menjelaskan yang artis tersebut sempat mem0hon maaf di atas kondisinya yang tldak seperti dulu lagi ketika menjayakan persembahan.

Rakaman persembahan tersebut turut dikongsikan Zamani di Inst4gramnya dan dipenuhi dengan komen daripada peminat yang sentiasa memuji suaranya yang masih tetap merdu walaupun k0ndisinya semakin berbeza.

Nampak agak kvrang selesa dengan struktur tuIang belakang.

Menjengah ke ruangan komen TikT0k Anna Sofia, rata-rata warganet mengakui mengagumi sosok penyanyi tersebut walaupun ada sedikit rasa ksihan melihatnya yang masih gigih menyanyi walaupun struktur badannya kian bervbah.

Mereka juga tak lepas daripada mendoakan agar k3sih4tan Zamani terus membaik dan kekal sihat serta terus menghiburkan 0rang ramai dengan deretan lagu-lagu ‘berhntunya’.

Ksian dia, Iama dah saklt rasanya





Sumber: TikT0k Anna Sofia, omm

Pihak Portal Islamik tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Oscar’s Oasis Ya.

Jemput join group ni, sama2 kita berkongsi info islamik. inshaAllah bermanfaat disana. terima kasih atas kerja sama anda semua.
Nak Join –> Klik Disini

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: