( Vlde0 ) Se0rang wanita m3nggigil ketika s3lak kain k4fan ibunya dan men4tap wajah ibunya sebelum dik3bumikan .

Tular Rak4man memaparkan se0rang wanita berlari ke tanah perkvbur4n sebelum jen4.zah ibunya dikebvmikan ternyata meruntun h4ti netiz3n.

Difahamkan, ibu kepada wanita itu men1.ngg4l dvnia pada ketika dia dalam perjalanan untuk pulang ke kampung halaman di Sabah.

@malaysianupdatenews

Perginya seorang ibu di hari kepulangan anaknya.. 😭 Pemergian di bulan suci Ramadan.. Semoga arwah ibumu ditempatkan di kalangan orang yang beriman.. Kepada anak-anak yang diperantauan, pulanglah ke kampung halaman.. Usahlah ditangguhkan, nanti menyesal sepanjang zaman..😢Al-Fatihah.. Inna lillahi wainna ilaihi roji’un🎥 aman_binsu #malaysianupdate #viralvideo

♬ Selalu Tersimpan – Valdy Nyonk

“Perginya se0rang ibu di hari kepulangan anaknya. Dari Lapangan Terbang Tawau terus ke Tanah Perkvbur4n Kampung Pasir Putih.

“Kawan bagitahu kakaknya ni memang sudah r4ncang balik kampung hari ni. Tapi hari yang sama juga emaknya pergi dulu,” tulis kapsy3n pada vid3o itu.

Dalam rak4man tersebut, wanita itu sempat men4tap wajah ibunya buat kali ter4khir sebelum jen4.zah dibawa turun ke li4ng l4had.

Dia yang terduduk disisi jen4.zah gagal men4han air m4ta, malah tangannya juga kelihatan m3nggigil sambil men3kup mulut.

Vid3o yang dik0ngsi menerusi aplik4si TikT0k itu meraih lebih 2.8 juta t0ntonan dalam masa 10 jam.

Selain TikT0k, vid3o itu turut dik0ngsi menerusi laman Twitt3r.

Rata-rata netiz3n meluahkan rasa s3dih atas n4sib wanita itu, tak kurang juga yang mendoakan kesejahteraan r0h ibunya.

Sumber: Tik T0k

Pihak Portal Islamik tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Oscar’s Oasis Ya.

Jemput join group ni, sama2 kita berkongsi info islamik. inshaAllah bermanfaat disana. terima kasih atas kerja sama anda semua.
Nak Join –> Klik Disini

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: