[VlDEO] Pengantin Perempuan Tak BoIeh BerjaIan, Abang Dkung Adik Bawa Jumpa Suami

Air yang dicinc4ng sememangnya tidak akan putus. Itu merupakan satu peribahasa yang sangat sesuai mengambarkan hubungan adik-beradik yang sememangnya penuh dengan kasih sayang.

Kasih seorang abang

Hal ini samalah seperti perk0ngsian yang dibuat satu akaun TikT0k dikenali sebagai @83suka apabila memuat naik momen yang sangat mengharukan ketika majlis perkahwinan adik perempuan tersayang.

Dia dengan rela hati mendkung adiknya yang juga pengantin perempuan menuju ke pengantin lelaki memandangkan wanita itu tdak mampu berjalan dan menggunakan kerusi r0da.

Doakan adik dan suami berbahagia

Dalam kapyen yang ditulis, lelaki itu meminta agar suami adiknya terus menyanyanginya hingga ke akhir hyat dan pimpinlah tangan wanita itu hingga ke syurga.

Dia juga berharap orang ramai dapat sama-sama mendoakan kebahagian adiknya yang kini sudah berumah tangga.


Menerusi TikT0k pengantin perempuan pula, dia juga turut mengucapkan terima kasih kepada abang tersayang yang sudi mendukungnya,

ke pelaminan ketika akad nikah dan turut mengucapkan terima kasih kepada sang suami disebabkan sudi menerima kekur4ngan yang dialami.


Situasi mengh4rukan itu telah mendapat perhatian ramai dan telah ditonton lebih dari sejuta orang tidak sampai satu hari ia dimuat naik.

Rata-rata sbak melihat kasih sayang antara adik beradik yang begitu kuat dan mendoakan agar pasangan tersebut terus berbahagia hingga ke syurga.






Sumber: TikT0k 83suka, @aydalaven, OMM